NL EN DE
NL EN DE

Geachte gast,

 

Namens alle medewerkers van Two Brothers Noordwijk Beach heten wij u van harte welkom. Het is ons een genoegen van uw verblijf een prettige belevenis te maken. Om u zowel van comfort als van plezier te verzekeren tijdens uw verblijf, voorzien wij u van deze servicegids. Hierin vindt u de meest gevraagde informatie over het hotel en onze diensten. Indien u nog bijkomende vragen heeft of andere informatie wenst, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met de receptie.

 

Wij wensen u een aangenaam verblijf toe en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

 

Met vriendelijke groet,

Two Brothers Noordwijk Beach

 

To view this directory in a different language, please click on the menu navigation (three lines) at the top of the page and make a selection (NL, EN or DE).

 

Um dieses Verzeichnis in einer anderen Sprache anzuzeigen, klicken Sie bitte auf die Menünavigation (drei Zeilen) oben auf der Seite und treffen Sie eine Auswahl (NL, EN oder DE).


Bel de receptie
125 jaar
jubileum

2024 is een bijzonder jaar voor ons hotel Al 125 jaar is Two Brothers Noordwijk Beach (in 1899 nog Hotel Noordzee) voor menig toerist een blikvanger door haar markante toren, maar ook voor de bewoners van Noordwijk. Dit eerste en oudste hotel op de Kon. Wilhelmina Boulevard is nog volop in bedrijf. Klaar voor de toekomst en met een bijzondere missie.

 

2024 staat geheel in het teken van dit jubileumjaar en daar horen acties bij speciaal voor u. Viert u met ons mee?
Jubileumpagina Onze missie

Aansprakelijkheid

Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor zoekgeraakte of beschadigde artikelen in de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes.

Adapters / opladers

Adapters voor buitenlandse stekkers en verscheidene opladers zijn te verkrijgen bij de receptie.

Noodtelefoon

In geval van calamiteiten verzoeken wij u direct contact op te nemen met de receptie. Op elke etage hangt een noodtelefoon. Wanneer u de hoorn oppakt, belt u direct de receptie. Het betreft een ‘oude’ telefoon met draaitoetsen en een hoorn.

Aqua
Centre

Ons Aqua Centre met zwembad en stoomcabine is geopend van 07.00 tot 22.00 uur en beschikt over omkleedruimtes en douchecabines. Ook liggen er voor u handdoeken klaar.

 

Indien gewenst kunt u bij onze receptie een badjas huren á € 7,50 per stuk. Badkleding is verplicht!

 

Het zwembad kan tussen 18:00 en 19:00 gereserveerd worden wegens ‘Zwemmen met een missie’. Wij bieden onze gasten die moeilijk om kunnen gaan met (te veel) prikkels de mogelijkheid om het zwembad te reserveren voor privégebruik. Reserveren kan via de receptie.

Allergieën / Dieetwensen

Indien u speciale dieetwensen heeft, geeft u dit tijdig door zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Babybed / Extra bed

Een baby- of extra bed kan worden aangevraagd bij de receptie. Hiervoor geldt een toeslag.

Bagage

Bagage kunt u opslaan in onze bagageruimte. Geef dit aan bij de receptie. Iemand loopt met u mee.

Banqueting / Vergaderingen

Ons hotel beschikt over banqueting- en vergaderfaciliteiten. Voor informatie en/of reserveringen kunt u contact opnemen met meetings@twobrothersnoordwijkbeach.nl.


Mail
Restaurant
Two Brothers

Ons restaurant is geopend voor ontbijt, lunch en diner. Wij raden aan om een tafel te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

 

Honden zijn welkom, echter hebben wij beperkt plek in het restaurant.

 

Openingstijden:

 

Ontbijt

ma – vrij 07.00-10.00 uur

za – zo 07.30-10.30 uur

Herfstvakantie 19 okt. – 3 nov.: 7.00-10.30 uur
Kerstvakantie 21 dec. – 5 jan.: 7.00-10.30 uur

Lunch

12.00 – 16.00 uur

 

Diner

17.00 – 22.00 uur

 

Vanaf 1 november tot 1 april gelden aangepaste openingstijden in ons restaurant:

Zondag t/m donderdag                    12.00 – 20.00 uur

Vrijdag – zaterdag                              12.00 – 21.30 uur

Bekijk de menukaart Reserveren
Bar
Noordzee

Onze bar is van zondag tot en met donderdag geopend tot 23:00

 

Op vrijdag en zaterdag tot 00:00.

 

Overdag en tijdens het diner is er niet altijd een barman aanwezig. U kunt wel altijd plaatsnemen en een bestelling plaatsen via de QR-codes, een medewerker van het restaurant komt naar u toe.

Brand

In geval van brand dient u dit direct te melden aan de receptie of door het glas van de handmelder op de gang in te slaan. Blijft u in alle gevallen rustig en volg de instructies van het personeel of brandweer op. Gebruik in geen geval de liften, maar gebruik de nooduitgangen. Een plattegrond van de vluchtroute(s) vindt u aan de binnenkant van uw kamerdeur. Ga bij brand altijd naar de beneden liggende verdieping(en).

Check out

De check-out tijd is 11:00 uur. Een latere uitchecktijd is mogelijk na raadpleging bij onze receptie. Na het uitchecken kunt u eventueel nog gebruik maken van de bagageruimte.

Creditcards

Wij accepteren de volgende creditcards: American Express, VISA en MasterCard.

Drinkwater

Het kraanwater in Nederland is drinkbaar.

Elektriciteit

Het voltage in Nederland is 220-230V.

E-mail

Het algemene e-mailadres van het hotel is info@twobrothersnoordwijkbeach.nl.

Het e-mailadres van de afdeling reserveringen is reservations@twobrothersnoordwijkbeach.nl.

Entree

Voor uw en onze veiligheid is de entree van 23.00 uur tot 07.00 uur gesloten. Links van de deur bevindt zich een bel. Als u deze indrukt en aangeeft wat uw naam en kamernummer is zullen wij de deur voor u openen.

Doet u
mee?

Wij kunnen met trots vertellen dat wij in het bezit zijn van het gouden Green Key keurmerk.

 

Green Key is een bekend internationaal keurmerk voor duurzame bedrijven in de hotel- en recreatiebranche. Aan dit keurmerk kunt u zien dat wij er alles aan doen om de druk van onze onderneming op natuur en milieu te minimaliseren. Daarmee gaan we net een stap verder dan de normale wet- en regelgeving vereist. Het certificaat kent drie niveaus: brons, zilver en goud. Hoe meer milieumaatregelen een hotel heeft ingevoerd, hoe hoger het ‘milieuvriendelijke’ niveau. Doet u met ons mee?

Hoe doen we dat? www.greenkey.nl

Huisarts

Indien u contact met een huisarts wenst, gelieve contact op te nemen met de receptie.

Honden

Honden zijn toegestaan (tegen een meerprijs) in ons hotel met uitzondering van onze suites. Wanneer u de hond alleen op de kamer laat, vragen wij dit aan te geven bij de receptie.


Meer informatie

Fietsen

Wij verhuren fietsen. Voor meer informatie vraagt u één van onze receptiemedewerkers. Heeft u uw eigen fiets meegebracht? Deze kunt u kosteloos stallen in onze fietsenstalling.

Huishouding

Bij een verblijf van meerdere nachten wordt uw kamer tussen 12:00 en 17:00 schoongemaakt. Voor andere tijden kunt u dit aanvragen bij onze receptie. Wanneer u geen schoonmaak wenst hangt u het ‘Do not disturb’ kaartje op.

Internet / Wi-Fi

U kunt kosteloos gebruik maken van onze Wifi. Wanneer u verbinding maakt met het netwerk “KPN”, moet u de gebruikersvoorwaarden in uw internetbrowser accepteren. Eenmaal geaccepteerd bent u verbonden met het internet.

Kluisje

In iedere hotelkamer bevindt zich een kluisje waarvan u kosteloos gebruik kunt maken.

Kussens

In de kledingkast vindt u een extra kussen.

Openbaar vervoer

De bushalte is direct achter het hotel. Buslijn 20 en 21 gaat elke 30 minuten naar Leiden Centraal. Vanaf hier zijn treinen beschikbaar naar Den Haag of Amsterdam.

Paraplu

Indien u een paraplu wenst, kunt u deze verkrijgen bij de receptie.

Parkeren

Wij bieden de mogelijkheid om te parkeren bij supermarkt de Vomar voor een gereduceerd tarief van €22.50 per nacht. Dit ligt op 2 minuten loopafstand van het hotel. Bij inrijden trekt u hier een kaartje en u betaalt in het hotel.

 

Voor het in- en uitchecken kunt u op onze 15min. parkeerplaatsen bij het hotel terecht. Sinds kort is onze parkeerplaats uitgebreid met VIP-parkeerplekken en laadpalen voor elektrische auto’s. Voor meer informatie vraagt u onze receptie.

 

U kunt ook aan de boulevard parkeren, echter zijn de parkeerplaatsen hier beperkt en de tarieven afhankelijk van de Gemeente Noordwijk.

 

U parkeert ten alle tijden op eigen risico.

Post

Uw post kunt u bij de receptie laten frankeren en versturen. Voor tarieven kunt u contact opnemen met de receptie. Hier kunt u ook terecht voor ansichtkaarten.

Receptie

Onze receptie is 24 uur per dag beschikbaar voor uw verzoeken. Bent u iets vergeten zoals uw tandenborstel of scheerartikelen? Dan verzorgen wij dit graag aan de receptie. Indien u extra kosten op uw kamerrekening wenst te boeken vragen wij u een creditcard te overleggen aan onze receptie. Zonder creditcard garantie is het helaas niet mogelijk extra kosten op de kamerrekening te zetten.

Rookbeleid

Ons hotel is rookvrij. Dit houdt in dat er in zowel de publieke ruimtes als in de hotelkamers niet gerookt mag worden. Wij vertrouwen erop dat u deze wettelijke maatregel respecteert. Indien blijkt dat deze regel niet wordt gerespecteerd, hanteren wij een boete ter dekking van de extra reinigingskosten.

Vending machine

Via de vending machine in de lobby zijn 24 uur per dag snacks en drankjes te koop. Let op: de machine accepteert enkel contant geld.

Taxi

De receptiemedewerkers kunnen een taxi voor u bestellen. Wij adviseren u rekening te houden met een wachttijd van ca. 10 minuten. Wanneer u in de ochtend een taxi nodig heeft, adviseren wij u deze in de avond al te bestellen.

Loyaliteits-
programma

Lotus Loyalty is het spaarprogramma van Two Brothers Noordwijk Beach en Restaurant Two Brothers. Nog niet aangemeld? Klik op onderstaande knop, spaar voor gratis items en profiteer van de voordelen!

 

Na aanmelden ontvangt u 50 spaarpunten (missies) cadeau en een 10% kortingscode voor uw volgende boeking via onze website.

Aanmelden Meer informatie