NL EN DE
NL EN DE

Wat is er aanwezig in de Appartementen en Deluxe Appartementen?

In het Appartement is een keuken met combimagnetron, vaatwasser, koelkast en inductie kookplaat. Een badkamer met inloopdouche. Een apart toilet. 1 flatscreen TV in de woonkamer. Koffie- en theefaciliteiten.

 

In het Deluxe Appartement is een keuken met combimagnetron, vaatwasser, koelkast en inductie kookplaat. Een badkamer met inloopdouche. Een apart toilet. 1 flatscreen TV in de woonkamer en 1 flatscreen TV in de slaapkamer. Een slaapbank in de slaapkamer. Airconditioning. Koffie- en theefaciliteiten.

 

Zijn er mindervalidenkamers in het hotel?

Wij hebben helaas geen aangepaste kamers, maar al onze kamers zijn bereikbaar met een rolstoel of scootmobiel. In de Classic Rooms is het ook mogelijk om met een rolstoel de badkamer en douche te betreden. Op verzoek hebben wij een douchekruk en wandbeugels beschikbaar.

 

Is er een fietsenstalling?

Die hebben we en daar kunt u kosteloos gebruik van maken. Ook kunnen e-bikes daar worden opgeladen, maar wij vragen gasten om hun afneembare accu’s in hun kamer op te laden, voor de veiligheid en zodat gasten met niet-afneembare accu’s een stopcontact tot hun beschikking hebben in de fietsenstalling.

 

Kan er een raam open in de kamer?

Ja, in ieder kamertype is een raam, venster of deur dat gedeeltelijk geopend kan worden.

 

We hebben een kamer geboekt voor 3 personen en zien maar 2 bedden op de foto’s, hoe kan dat?

Voor de derde persoon plaatsen wij een extra bed in de kamer. Dit is alleen mogelijk in de kamertypes: Executive Room (max. 1), Appartement (max. 2) en Deluxe Appartement (standaard slaapbank aanwezig voor max. 2 pax).

 

Hebben jullie babybedjes?

Voor kinderen van 0 t/m 2 jaar plaatsen wij kosteloos een babybed in de kamer. Dit is mogelijk in alle kamertypes.

 

Hoe kan ik betalen in het hotel?

Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden: Cash, Maestro, Vpay, Mastercard, Visa, American Express, JCB, Discover, Diners Club en Unionpay.

 

Welke kamers hebben een balkon?

Alleen de Appartementen en Deluxe Appartementen hebben een terras of balkon.

 

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Helaas hebben wij zelf (nog) geen laadpalen voor elektrische auto’s. Op loopafstand van het hotel bevinden zich een aantal laadpalen.

 

Wat zijn jullie openingstijden?

Ons hotel is 24/7 geopend. Tussen 23.00 – 07.00 uur is de entree gesloten, maar er is een nachtbel aanwezig waarmee u altijd toegang kunt krijgen tot het hotel.

 

Restaurant Bogatti’s:

Ontbijt

Maandag t/m vrijdag                        06.00 – 10.00 uur

Zaterdag en zondag                          07.30 – 11.00 uur

 

Lunch en diner

Maandag t/m zondag                     12.00 – 22.00 uur

 

Bar

Maandag t/m zondag                        12.00 – 23.00 uur

 

Hebben jullie connecting rooms?

Wij hebben geen kamers met een klassieke tussendeur, maar wel een mooie alternatieve oplossing. Hiervoor dient er een Comfort Room en een Executive Room geboekt te worden. In 2 hoeken van iedere verdieping bevinden zich een Executive Room en een Comfort Room naast elkaar, die met behulp van een deur kunnen worden afgesloten van de rest van de gang. Hierdoor kunnen de kamerdeuren open blijven, wanneer de gangdeur gesloten is.

 

Is er een minimum leeftijd?

Om te kunnen reserveren dient de hoofdgast minimaal 18 jaar oud te zijn.

 

Is er een koelkast in de kamer?

Alleen de Classic Rooms en Executive Rooms beschikken over een kleine koelkast. In de Appartementen en Deluxe Appartementen is een keuken met koelkast aanwezig.

 

Hebben jullie tweepersoonsbedden?

Nee, dat hebben we niet. Al onze kamers beschikken over 2 eenpersoonsbedden.

 

Wat is het maximum aantal personen per kamertype?

Classic Room: 2 personen + 1 baby (0-2 jaar)
Comfort Room: 2 personen + 1 baby (0-2 jaar)
Executive Room: 3 personen (incl. baby 0-2 jaar)
Appartement: 4 personen + 1 baby (0-2 jaar)
Deluxe Appartement: 4 personen + 1 baby (0-2 jaar)


Neem contact met ons op