Onze brasserie bevindt zich op de begane grond. De openingstijden zijn als volgt:
Ontbijt
Maandag t/m vrijdag 06.00 – 10.00 uur
Zaterdag en zondag 07.30 – 11.00 uur
Lunch en diner
Maandag t/m zondag 12.00 – 22.00 uur
Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag
Namens alle medewerkers van Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag heten wij u van harte welkom. Het is ons een genoegen van uw verblijf een prettige belevenis te maken. Om u zowel van comfort als van plezier te verzekeren tijdens uw verblijf, voorzien wij u van deze servicegids. Hierin vindt u de meest gevraagde informatie over het hotel en onze diensten. Indien u nog bijkomende vragen heeft of andere informatie wenst, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met de receptie.
Wij wensen u een aangenaam verblijf toe en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag
Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes.
Verschillende telefoonladers zijn te koop bij de receptie.
Bij Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag dragen wij graag ons steentje bij aan een beter milieu. Ook in het hotel heeft u de mogelijkheid om uw afval te scheiden.
Naast de vending machine, op de begane grond, staat een inzamelbak van de Plastic Soup Foundation, waarin u uw plastic statiegeldflesjes kunt deponeren. Het statiegeld wordt gedoneerd.
In geval van calamiteiten verzoeken wij u direct contact op te nemen met de receptie.
Indien u speciale dieetwensen heeft, geeft u dit tijdig door zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
Een babybed kan kosteloos worden aangevraagd bij de receptie. Voor een extra bed geldt een toeslag.
Uw bagage kunt u bij de receptie in bewaring geven. U krijgt hiervoor een afgiftebewijs. Zonder afgiftebewijs kunt u uw bagage niet afhalen.
Ons hotel beschikt over uitgebreide banqueting- en vergaderfaciliteiten. Voor informatie en/of reserveringen kunt u contact opnemen met de receptie. Zij maken voor u een afspraak met de desbetreffende afdeling.
Onze bar bevindt zich op de begane grond. De openingstijden zijn als volgt:
Maandag t/m zondag 12.00 – 23.00 uur
Onze brasserie bevindt zich op de begane grond. De openingstijden zijn als volgt:
Ontbijt
Maandag t/m vrijdag 06.00 – 10.00 uur
Zaterdag en zondag 07.30 – 11.00 uur
Lunch en diner
Maandag t/m zondag 12.00 – 22.00 uur
In geval van brand dient u dit direct te melden aan de receptie door nummer 9 op uw kamertelefoon in te toetsen of door het glas van de handmelder op de gang in te slaan. Blijft u in alle gevallen rustig en volg de instructies van het personeel of brandweer op. Gebruik in geen geval de liften, maar gebruik de nooduitgangen. Een plattegrond van de vluchtroute(s) vindt u aan de binnenkant van uw kamerdeur. Ga bij brand altijd naar de beneden liggende verdieping(en).
Wij kunnen u helpen met uw kopieerwerk en scannen. Voor informatie en tarieven kunt u contact opnemen met de receptie. Tevens kunt u kosteloos gebruik maken van de gastencomputer en printer.
U kunt 24 uur per dag uitchecken aan de receptie. Wij verzoeken u vriendelijk de kamer voor 11.00 uur te verlaten. Op zondag hoeft u pas om 12.00 uur de kamer te verlaten. Voor een late check out verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie. Hiervoor geldt een toeslag.
Wij accepteren de volgende creditcards: American Express, Diners Club, VISA en MasterCard.
Het kraanwater in Nederland is drinkbaar.
Het voltage in Nederland is 220-230V.
Het algemene e-mailadres van het hotel is info@goldentulipzoetermeercentre.nl.
Het e-mailadres van de afdeling reserveringen is reservations@goldentulipzoetermeercentre.nl.
Voor uw en onze veiligheid is de entree van 23.00 uur tot 07.00 uur gesloten. Links van de deur bevindt zich een bel. Als u deze indrukt en aangeeft wat uw naam en kamernummer is zullen wij de deur voor u openen.
Wij kunnen met trots vertellen dat wij in het bezit zijn van het gouden Green Key keurmerk.
Green Key is een bekend internationaal keurmerk voor duurzame bedrijven in de hotel- en recreatiebranche. Aan dit keurmerk kunt u zien dat wij er alles aan doen om de druk van onze onderneming op natuur en milieu te minimaliseren. Daarmee gaan we net een stap verder dan de normale wet- en regelgeving vereist. Het certificaat kent drie niveaus: brons, zilver en goud. Hoe meer milieumaatregelen een hotel heeft ingevoerd, hoe hoger het ‘milieuvriendelijke’ niveau. Doet u met ons mee?
Indien u contact met een huisarts wenst, gelieve contact op te nemen met de receptie.
Honden zijn in dit hotel toegestaan. De toeslag hiervoor is € 25,00 per hond, per nacht.
Helaas zijn honden niet toegestaan in onze Restaurant Bogatti’s, wel in de hotelbar, lobby en op het terras.
Wij verhuren fietsen. Voor meer informatie vraagt u één van onze receptiemedewerkers. Heeft u uw eigen fiets meegebracht? Deze kunt u kosteloos stallen in onze fietsenstalling. Knooppuntenkaarten zijn te koop bij de receptie.
Uw kamer wordt tussen 09.00 – 15.00 uur schoongemaakt. Indien u niet gestoord wenst te worden, kunt u dit kenbaar maken door het niet storen-bordje aan uw kamerdeur te hangen. De huishouding zal een tas met schone handdoeken bij uw kamerdeur achterlaten.
In het gehele hotel kunt u gratis gebruik maken van Wi-Fi. Selecteer het netwerk “KPN”. Start dan uw internetbrowser, de KPN inlogpagina start vanzelf. Volg de instructies op de KPN inlogpagina Voor assistentie m.b.t. het verbinden met de Wi-Fi staat ons receptiepersoneel altijd voor u klaar.
U kunt de temperatuur op uw kamer zelf bedienen via het kastje aan de wand. Voor meer uitleg vraagt u één van onze medewerkers.
In iedere hotelkamer bevindt zich een kluisje waarvan u kosteloos gebruik kunt maken.
In de kledingkast vindt u een extra kussen. Wenst u een ander kussen? Vraag onze receptiemedewerkers naar de mogelijkheden.
Op de begane grond tegenover de receptie bevindt zich een toilet geschikt voor mindervaliden.
Het Nederlandse noodnummer is 112. Belt u vanaf de kamer? Toets dan 0112 in.
Het treinstation “Zoetermeer” en het tramstation “Driemanspolder” zijn direct naast het hotel gelegen. Vanuit hier bent u snel in Den Haag. Bij de receptie kunt u dagkaarten kopen voor de tram. Treinkaarten kunt u bij de automaat op het perron kopen.
Indien u een paraplu wenst, kunt u deze verkrijgen bij de receptie.
U kunt uw auto op het beveiligde parkeerterrein achter onze slagboom tegen betaling parkeren. Voor en naast het hotel kunt u gratis parkeren. Parkeren op een parkeerplek met een uitneembare beugel is helaas niet toegestaan.
Bij de receptie is een plattegrond van Zoetermeer verkrijgbaar.
Uw post kunt u bij de receptie laten frankeren en versturen. Voor tarieven kunt u contact opnemen met de receptie.
Onze receptie is 24 uur per dag bereikbaar voor al uw vragen. De receptie is telefonisch bereikbaar via nummer 9 op uw kamertelefoon.
Ons hotel is een rookvrij hotel. Dit houdt in dat er in zowel de publieke ruimtes als in de hotelkamers niet gerookt mag worden. Wij vertrouwen erop dat u deze wettelijke maatregel respecteert. Indien blijkt dat deze regel niet wordt gerespecteerd, hanteren wij een boete ter dekking van de extra reinigingskosten.
Roomservice kunt u bestellen tot 21.30 uur. Houdt u rekening met een toeslag.
Voor informatie over de sport- en fitnessmogelijkheden in en om Zoetermeer kunt u terecht bij de receptie.
De receptiemedewerkers kunnen een taxi voor u bestellen. Wij adviseren u rekening te houden met een wachttijd van ca. 10 minuten. Wanneer u in de ochtend een taxi nodig heeft, adviseren wij u deze in de avond al te bestellen.
Receptie: kies nummer 9
Andere kamer: kies het 3-cijferige kamernummer. Bij 2-cijferige kamernummers eerst een 7 kiezen
(bijv. kamer 51 = 751).
Extern nationaal: kies eerst 0, dan het volledige 10-cijferige telefoonnummer
Extern internationaal: niet mogelijk vanaf uw kamer
Bent u iets vergeten? Vraag onze receptiemedewerkers.
Van maandag tot en met vrijdag bieden wij een was- en stomerijservice aan. In uw kamer vindt u een waszak en waslijst. Als u uw kleding in de waszak doet, de waslijst invult en in de zak doet en de zak voor 08.30 uur naar de receptie brengt, ontvangt u dezelfde avond uw was schoon terug. De kosten staan vermeld op de waslijst en worden aan uw kamerrekening toegevoegd.
U kunt uw wektijd aan de receptie doorgeven. U wordt op het gewenste tijdstip telefonisch door één van onze medewerkers gewekt.