NL EN DE
NL EN DE

Geachte gast,

 

Namens alle medewerkers van Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag heten wij u van harte welkom. Het is ons een genoegen van uw verblijf een prettige belevenis te maken. Om u zowel van comfort als van plezier te verzekeren tijdens uw verblijf, voorzien wij u van deze servicegids. Hierin vindt u de meest gevraagde informatie over het hotel en onze diensten. Indien u nog bijkomende vragen heeft of andere informatie wenst, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met de receptie.

 

Wij wensen u een aangenaam verblijf toe en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

 

Met vriendelijke groet,

Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag


Bel de receptie

Aansprakelijkheid

Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor zoekgeraakte artikelen uit de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes.

Adapters / opladers

Adapters voor buitenlandse stekkers en verscheidene opladers zijn te koop bij de receptie.

Afval scheiden

Bij Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag dragen wij graag ons steentje bij aan een beter milieu. Ook in het hotel heeft u de mogelijkheid om uw afval te scheiden.
Op iedere etage staat een papierbak. In de hotelkamers staat een prullenbak. Wij vragen u vriendelijk uw plastic afval naast de prullenbak te plaatsen, zodat wij dit apart kunnen inzamelen en laten recyclen. Naast de vending machine, op de begane grond, staat een inzamelbak van de Plastic Soup Foundation, waarin u uw plastic statiegeldflesjes kunt deponeren. Het statiegeld wordt gedoneerd.


Meer over onze duurzame keuzes

Alarm

In geval van calamiteiten verzoeken wij u direct contact op te nemen met de receptie.

Allergieën / Dieetwensen

Indien u speciale dieetwensen heeft, geeft u dit tijdig door zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Babybed / Extra bed

Een babybed kan kosteloos worden aangevraagd bij de receptie. Voor een extra bed geldt een toeslag.

Bagage

Uw bagage kunt u bij de receptie in bewaring geven. U krijgt hiervoor een afgiftebewijs. Zonder afgiftebewijs kunt u uw bagage niet afhalen.

Banqueting / Vergaderingen

Ons hotel beschikt over uitgebreide banqueting- en vergaderfaciliteiten. Voor informatie en/of reserveringen kunt u contact opnemen met de receptie. Zij maken voor u een afspraak met de desbetreffende afdeling.

Bar Bogatti’s

Onze bar bevindt zich op de begane grond. De openingstijden zijn als volgt:

Maandag t/m vrijdag                        12.00 – 00.00 uur

Zaterdag en zondag                          12.00 – 23.00 uur

Restaurant
Bogatti's

Onze brasserie bevindt zich op de begane grond. De openingstijden zijn als volgt:

 

Ontbijt

Maandag t/m vrijdag                        06.00 – 10.00 uur

Zaterdag en zondag                          07.30 – 11.00 uur

 

Lunch en diner

Maandag t/m zaterdag                     12.00 – 22.00 uur

Op zondag serveren wij diner van onze barkaart.

Bekijk de menukaart Reserveren

Brand

In geval van brand dient u dit direct te melden aan de receptie door nummer 9 op uw kamertelefoon in te toetsen of door het glas van de handmelder op de gang in te slaan. Blijft u in alle gevallen rustig en volg de instructies van het personeel of brandweer op. Gebruik in geen geval de liften, maar gebruik de nooduitgangen. Een plattegrond van de vluchtroute(s) vindt u aan de binnenkant van uw kamerdeur. Ga bij brand altijd naar de beneden liggende verdieping(en).

Business services

Wij kunnen u helpen met uw kopieerwerk en scannen. Voor informatie en tarieven kunt u contact opnemen met de receptie. Tevens kunt u kosteloos gebruik maken van de gastencomputer en printer.

Check out

U kunt 24 uur per dag uitchecken aan de receptie. Wij verzoeken u vriendelijk de kamer voor 11.00 uur te verlaten. Op zondag hoeft u pas om 12.00 uur de kamer te verlaten. Voor een late check out verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie. Hiervoor geldt een toeslag.

Creditcards

Wij accepteren de volgende creditcards: American Express, Diners Club, VISA en MasterCard.

Drinkwater

Het kraanwater in Nederland is drinkbaar.

Elektriciteit

Het voltage in Nederland is 220-230V.

E-mail

Het algemene e-mailadres van het hotel is info@goldentulipzoetermeercentre.nl.

Het e-mailadres van de afdeling reserveringen is reservations@goldentulipzoetermeercentre.nl.

Entree

Voor uw en onze veiligheid is de entree van 23.00 uur tot 07.00 uur gesloten. Links van de deur bevindt zich een bel. Als u deze indrukt en aangeeft wat uw naam en kamernummer is zullen wij de deur voor u openen.

Green Key

Doet u
mee?

Wij kunnen met trots vertellen dat wij in het bezit zijn van het gouden Green Key keurmerk.

 

Green Key is een bekend internationaal keurmerk voor duurzame bedrijven in de hotel- en recreatiebranche. Aan dit keurmerk kunt u zien dat wij er alles aan doen om de druk van onze onderneming op natuur en milieu te minimaliseren. Daarmee gaan we net een stap verder dan de normale wet- en regelgeving vereist. Het certificaat kent drie niveaus: brons, zilver en goud. Hoe meer milieumaatregelen een hotel heeft ingevoerd, hoe hoger het ‘milieuvriendelijke’ niveau. Doet u met ons mee?

Hoe doen we dat? www.greenkey.nl

Huisarts

Indien u contact met een huisarts wenst, gelieve contact op te nemen met de receptie.

Huisdieren

Honden zijn in dit hotel toegestaan. De toeslag hiervoor is € 25,00 per hond, per nacht.

Helaas zijn honden niet toegestaan in onze Restaurant Bogatti’s, wel in de hotelbar, lobby en op het terras.


Meer informatie
I want to ride
my bicycle

Wij verhuren fietsen. Voor meer informatie vraagt u één van onze receptiemedewerkers. Heeft u uw eigen fiets meegebracht? Deze kunt u kosteloos stallen in onze fietsenstalling. Knooppuntenkaarten zijn te koop bij de receptie.

Huishouding

Uw kamer wordt tussen 09.00 – 15.00 uur schoongemaakt. Indien u niet gestoord wenst te worden, kunt u dit kenbaar maken door het niet storen-bordje aan uw kamerdeur te hangen. De huishouding zal een tas met schone handdoeken bij uw kamerdeur achterlaten.

Internet / Wi-Fi

In het gehele hotel kunt u gratis gebruik maken van Wi-Fi. Selecteer het netwerk “KPN”. Start dan uw internetbrowser, de KPN inlogpagina start vanzelf. Volg de instructies op de KPN inlogpagina Voor assistentie m.b.t. het verbinden met de Wi-Fi staat ons receptiepersoneel altijd voor u klaar.

Kamertemperatuur

U kunt de temperatuur op uw kamer zelf bedienen via het kastje aan de wand. Voor meer uitleg vraagt u één van onze medewerkers.

Kluisje

In iedere hotelkamer bevindt zich een kluisje waarvan u kosteloos gebruik kunt maken.

Kussens

In de kledingkast vindt u een extra kussen. Wenst u een ander kussen? Vraag onze receptiemedewerkers naar de mogelijkheden.

Mindervalidentoilet

Op de begane grond tegenover de receptie bevindt zich een toilet geschikt voor mindervaliden.

Noodnummer

Het Nederlandse noodnummer is 112. Belt u vanaf de kamer? Toets dan 0112 in.

Openbaar vervoer

Het treinstation “Zoetermeer” en het tramstation “Driemanspolder” zijn direct naast het hotel gelegen. Vanuit hier bent u snel in Den Haag. Bij de receptie kunt u dagkaarten kopen voor de tram. Treinkaarten kunt u bij de automaat op het perron kopen.

Paraplu

Indien u een paraplu wenst, kunt u deze verkrijgen bij de receptie.

Parkeren

U kunt uw auto op het beveiligde parkeerterrein achter onze slagboom tegen betaling parkeren. Voor en naast het hotel kunt u gratis parkeren. Parkeren op een parkeerplek met een uitneembare beugel is helaas niet toegestaan.

Plattegrond

Bij de receptie is een plattegrond van Zoetermeer verkrijgbaar.

Post

Uw post kunt u bij de receptie laten frankeren en versturen. Voor tarieven kunt u contact opnemen met de receptie.

Receptie

Onze receptie is 24 uur per dag bereikbaar voor al uw vragen. De receptie is telefonisch bereikbaar via nummer 9 op uw kamertelefoon.

Rookbeleid

Ons hotel is een rookvrij hotel. Dit houdt in dat er in zowel de publieke ruimtes als in de hotelkamers niet gerookt mag worden. Wij vertrouwen erop dat u deze wettelijke maatregel respecteert. Indien blijkt dat deze regel niet wordt gerespecteerd, hanteren wij een boete ter dekking van de extra reinigingskosten.

Roomservice

Roomservice kunt u bestellen van 18.00 uur tot 21.30 uur. Houdt u rekening met een toeslag.

Snacks en drankjes

Bij de receptie zijn 24 uur per dag snacks en drankjes te koop.

Sport / Fitness

Voor informatie over de sport- en fitnessmogelijkheden in en om Zoetermeer kunt u terecht bij de receptie.

Taxi

De receptiemedewerkers kunnen een taxi voor u bestellen. Wij adviseren u rekening te houden met een wachttijd van ca. 10 minuten. Wanneer u in de ochtend een taxi nodig heeft, adviseren wij u deze in de avond al te bestellen.

Telefoneren

Receptie: kies nummer 9

Andere kamer: kies het 3-cijferige kamernummer. Bij 2-cijferige kamernummers eerst een 7 kiezen
(bijv. kamer 51 = 751).

Extern nationaal: kies eerst 0, dan het volledige 10-cijferige telefoonnummer

Extern internationaal: niet mogelijk vanaf uw kamer

Toiletartikelen

Bent u iets vergeten? Vraag onze receptiemedewerkers.

Was- en stoomgoed

U kunt uw was- en stoomgoed van maandag t/m vrijdag via het hotel laten reinigen. Als u deze ’s ochtends vóór 08.30 uur in de waszak met ingevulde waslijst bij de receptie achterlaat, heeft u uw was- en stoomgoed dezelfde avond weer terug. De kosten staan vermeld op de waslijst en worden op uw kamerrekening geboekt.

Wekdienst

U kunt uw wektijd aan de receptie doorgeven. U wordt op het gewenste tijdstip telefonisch door één van onze medewerkers gewekt.

Wellness

In Bleiswijk, op ca. 15 minuten rijden vanaf het hotel, bevindt zich het Wellnessresort Elysium.


www.elysium.nl