NL EN DE
NL EN DE

Geachte gast,

Namens alle medewerkers van Two Brothers Noordwijk Beach heten wij u van harte welkom. Het is ons een genoegen van uw verblijf een prettige belevenis te maken.

 

Om u zowel van comfort als van plezier te verzekeren tijdens uw verblijf, voorzien wij u van deze servicegids. Hierin vindt u de meest gevraagde informatie over het hotel en onze diensten.

 

Indien u nog bijkomende vragen heeft of andere informatie wenst, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met de receptie.

 

Wij wensen u een aangenaam verblijf toe en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

 

Vriendelijke groet,
Team Two Brothers Noordwijk Beach

 

To view this directory in a different language, please click on the menu navigation (three lines) at the top of the page and make a selection (NL, EN or DE).

 

Um dieses Verzeichnis in einer anderen Sprache anzuzeigen, klicken Sie bitte auf die Menünavigation (drei Zeilen) oben auf der Seite und treffen Sie eine Auswahl (NL, EN oder DE).

 

 

Bel de receptie

Op de boulevard sinds 1899

Ons historische hotel is al meer dan 125 jaar een blikvanger voor menig toerist. In 1899 liet reder Willem van Beelen het hotel bouwen. Het toerisme kwam op in Noordwijk en er waren steeds meer badkoetsen te zien op het strand. In 1912 werd de kenmerkende toren gebouwd, onder de Noordwijkers ook wel bekend als ‘het torentje’.

 

 

Belangrijk om te weten: de gehele constructie van ons hotel is van hout, dit betekent dat het onvermijdelijk gehoriger is dan wat u misschien gewend bent van een hotel in deze tijd. We vragen u daarom rekening te houden met elkaar en dit in gedachte te houden. Uiteraard, wanneer u overlast ondervindt, verzoeken wij u dit bij de receptie te melden.

 

 

Lees meer over de geschiedenis van het hotel

Aansprakelijkheid

Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor zoekgeraakte of beschadigde artikelen in de hotelkamer, vergaderzaal of openbare ruimtes.

Adapters / opladers

Adapters voor buitenlandse stekkers en verscheidene opladers zijn te verkrijgen bij de receptie.

Noodtelefoon

In geval van calamiteiten verzoeken wij u direct contact op te nemen met de receptie. Op elke verdieping hangt een telefoon. Wanneer u de hoorn oppakt, belt deze automatisch naar de receptie. Het betreft een ‘oude’ telefoon met draaitoetsen en een hoorn.

Aqua
Centre

Het zwembad en stoomcabine zijn geopend van 07.00 tot 22.00 uur en beschikt over omkleedruimtes en douchecabines. Ook liggen er voor u handdoeken klaar. Indien gewenst kunt u bij onze receptie een badjas huren á € 7,50 per stuk. Badkleding is verplicht.

 

Het zwembad kan tussen 18:00 en 19:00 gereserveerd worden wegens ‘Zwemmen met een missie’. Wij bieden onze gasten die moeilijk om kunnen gaan met (te veel) prikkels de mogelijkheid om het zwembad te reserveren voor privégebruik. Reserveren kan via de receptie.

Onze missie

Allergieën / Dieetwensen

Indien u speciale dieetwensen heeft, geeft u dit tijdig door zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Babybed / Extra bed

Een baby- of extra bed kan worden aangevraagd bij de receptie. Hiervoor geldt een toeslag.

Bagage

Bagage kunt u opslaan in onze bagageruimte. Geef dit aan bij de receptie. Iemand loopt met u mee.

Banqueting / Vergaderingen

Ons hotel beschikt over banqueting- en vergaderfaciliteiten. Voor informatie en/of reserveringen kunt u contact opnemen met meetings@twobrothersnoordwijkbeach.nl.

 

 

Mail
Restaurant
Two Brothers

Ons restaurant is geopend voor ontbijt, lunch en diner. Wij raden aan om een tafel te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Honden zijn welkom, echter hebben wij
beperkt plek in het restaurant.

 

Openingstijden

Bekijk de menukaart Reserveren
Bar
Noordzee

Onze bar is van zondag tot en met donderdag geopend tot 23:00 uur. Op vrijdag en zaterdag tot 00:00 uur.

 

Overdag en tijdens het diner is er niet altijd een barman
aanwezig. U kunt wel altijd plaatsnemen. Wanneer u service wenst, geeft u dit aan bij ons receptieteam, zij zullen de bediening op de hoogte brengen.

Onze bar is ook af te huren voor groepen. Neem contact met ons op via: info@twobrothersnoordwijkbeach.nl

Afhuren voor groepen

Brand

In geval van brand dient u dit direct te melden aan de receptie of door het glas van de handmelder op de gang in te slaan. Blijft u in alle gevallen rustig en volg de instructies van het personeel of brandweer op. Gebruik in geen geval de liften, maar gebruik de nooduitgangen. Een plattegrond van de vluchtroute(s) vindt u aan de binnenkant van uw kamerdeur. Ga bij brand altijd naar de beneden liggende verdieping(en).

Check out

De check-out tijd is 11:00 uur. Een latere uitchecktijd is mogelijk na raadpleging bij onze receptie. Na het uitchecken kunt u eventueel nog gebruik maken van de bagageruimte.

Creditcards

Wij accepteren de volgende creditcards: American Express, VISA en MasterCard.

Entree

Voor uw en onze veiligheid is de entree van 23.00 uur tot 07.00 uur gesloten. Links van de deur bevindt zich een bel. Als u deze indrukt en aangeeft wat uw naam en kamernummer is zullen wij de deur voor u openen.

Green Key

Wij kunnen met trots vertellen dat wij in het bezit zijn van het gouden Green Key keurmerk.

 

Green Key is een bekend internationaal keurmerk voor duurzame bedrijven in de hotel- en recreatiebranche. Aan dit keurmerk kunt u zien dat wij er alles aan doen om de druk van onze onderneming op natuur en milieu te minimaliseren. Daarmee gaan we net een stap verder dan de normale wet- en regelgeving vereist. Het certificaat kent drie niveaus: brons, zilver en goud. Hoe meer milieumaatregelen een hotel heeft ingevoerd, hoe hoger het ‘milieuvriendelijke’ niveau. Doet u met ons mee?

 

 

Klik hier om te lezen hoe wij dit doen

Huisarts

Indien u contact met een huisarts wenst, gelieve contact op te nemen met de receptie.

Honden

Honden zijn toegestaan (tegen een meerprijs) in ons hotel met uitzondering van onze suites.

 

Wanneer u de hond alleen op de kamer laat, vragen wij dit wegens veiligheidsredenen aan te geven bij de receptie.

 

Let op: vanaf 1 juni t/m 31 augustus mogen honden niet op het strand voor het hotel.

 

 

Meer informatie en wandelroutes

Fietsverhuur

Wij verhuren (elektrische)fietsen en mountainbikes. Voor meer informatie vraagt u één van onze receptiemedewerkers. Heeft u uw eigen fiets meegebracht? Deze kunt u kosteloos stallen in onze fietsenstalling.

 

Bij onze receptie zijn ook fietsroutes verkrijgbaar.

Huishouding

Bij een verblijf van meerdere nachten wordt uw kamer tussen 12:00 en 17:00 schoongemaakt. Voor andere tijden kunt u dit aanvragen bij onze receptie. Wanneer u geen schoonmaak wenst hangt u het ‘Do not disturb’ kaartje op.

 

Vanuit ons Green Key oogmerk verschonen wij het bedlinnen om de 4 dagen. 

Wenst u dit vaker? Geef het aan bij de receptie.

Handdoeken op de grond betekent: graag verschonen!

Internet / Wi-Fi

U kunt kosteloos gebruik maken van onze Wifi. Wanneer u verbinding maakt met het netwerk “KPN”, moet u de gebruikersvoorwaarden in uw internetbrowser accepteren. Eenmaal geaccepteerd bent u verbonden met het internet.

Kluisje

In iedere hotelkamer bevindt zich een kluisje waarvan u kosteloos gebruik kunt maken.

Kussens

In de kledingkast vindt u een extra kussen.

Openbaar vervoer

De bushalte is direct achter het hotel. Buslijn 20 en 21 gaat elke 30 minuten naar Leiden Centraal. Vanaf hier zijn treinen beschikbaar naar Den Haag of Amsterdam.

Paraplu

Indien u een paraplu wenst, kunt u deze verkrijgen bij de receptie.

Parkeren

Wij bieden de mogelijkheid om te parkeren bij supermarkt de Vomar voor een gereduceerd tarief van €22.50 per nacht. Dit ligt op 2 minuten loopafstand van het hotel. Bij inrijden trekt u hier een kaartje en u betaalt in het hotel.

Voor het in- en uitchecken kunt u op onze 15min. parkeerplaatsen bij het hotel terecht.

 

Sinds kort is de parkeerplaats bij het hotel uitgebreid met VIP-parkeerplekken en laadpalen voor elektrische auto’s. Voor meer informatie vraagt u onze receptie.

U kunt ook aan de boulevard parkeren, echter zijn de parkeerplaatsen hier beperkt en de tarieven afhankelijk van de Gemeente Noordwijk.

U parkeert ten alle tijden op eigen risico.

Post

Uw post kunt u bij de receptie laten versturen. Voor tarieven kunt u contact opnemen met de receptie. Hier kunt u ook terecht voor ansichtkaarten.

Receptie

Onze receptie is 24 uur per dag beschikbaar voor uw verzoeken.

 

Bent u iets vergeten zoals uw tandenborstel of scheerartikelen? Dan verzorgen wij dit graag aan de receptie. Indien u extra kosten op uw kamerrekening wenst te boeken vragen wij u een creditcard te overleggen aan onze receptie. Zonder creditcard garantie is het helaas niet mogelijk extra kosten op de kamerrekening te zetten.

 

 

Bel de receptie

Rookbeleid

Ons hotel is rookvrij. Dit houdt in dat er in zowel de publieke ruimtes als in de hotelkamers niet gerookt mag worden. Wij vertrouwen erop dat u deze wettelijke maatregel respecteert. Indien blijkt dat deze regel niet wordt gerespecteerd, hanteren wij een boete ter dekking van de extra reinigingskosten.

Taxi

De receptiemedewerkers kunnen een taxi voor u bestellen. Wij adviseren u rekening te houden met een wachttijd van ca. 10 minuten. Wanneer u in de ochtend een taxi nodig heeft, adviseren wij u deze in de avond al te bestellen.

Vending machine

Via de vending machine in de lobby zijn 24 uur per dag snacks en drankjes te koop.

Let op: de machine accepteert enkel contant geld.

Loyaliteits-
programma

Lotus Loyalty is het spaarprogramma van Two Brothers Noordwijk Beach en Restaurant Two Brothers.

 

Nog niet aangemeld? Klik op onderstaande knop, spaar voor gratis items en profiteer van de voordelen! U kunt zich ook aanmelden bij Restaurant Two Brothers.

 

Na aanmelden ontvangt u 50 spaarpunten (missies) cadeau en een 10% kortingscode voor uw volgende boeking via onze website.

Aanmelden Meer informatie